REKLAMA
REKLAMA

Animex stawia na tradycyjność Krakusa

Autor: press.pl 11 marca 2009 10:02

Agencja Paralotna przygotowała kampanię marki Krakus firmy Animex. Celem akcji jest utrwalenie wizerunku Krakusa jako marki, za którą stoją przygotowywane w sposób tradycyjny wędliny.

REKLAMA

Layouty promują konkretne produkty - m.in. kabanosy i szynkę tej marki. Reklamy trafiły m.in. do "Zwierciadła", "Pani", "Przyjaciółki" i "Kuchni". Pierwsza odsłona kampanii w prasie kobiecej potrwa do początku kwietnia. Grupą docelową są kobiety w wieku 30-55 lat, mające rodzinę, mieszkające w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, z dochodami średnimi i wyższymi oraz wykształceniem średnim i wyższym.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA