REKLAMA
REKLAMA

Ariel Color promowany, jako chroniący kolory

Autor: press.pl 8 lipca 2009 10:22

Pod hasłem "Zachowaj piękno kolorów" koncern Procter & Gamble realizuje kampanię telewizyjną proszku Ariel Color & Style.

REKLAMA
Celem działań jest zachęcenie konsumentów do wypróbowania proszku, który pomaga utrzymać kolor ubrań. Komunikacja skierowana jest do kobiet. Film reklamowy emitowany będzie przez cały lipiec w telewizjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA