Axe reklamowane w męskiej prasie

Autor: epr.pl 5 października 2009 10:07

Agencja Netizens przygotowała kolejną kampanię dla marki Axe. Akcja dotyczy dezodorantu Axe Instinct z pieprzem i chilli. Do odbiorców trafiają 30-sekundowe telewizyjne spoty reklamowe, 60-sekundowe reklamy kinowe oraz intensywna kampania internetowa. Przekaz informacyjny pojawia się także w prasie - głównie w męskich magazynach lifestyle'owych.

Kampania internetowa prowadzona jest m.in. na portalach onet.pl, fotka.pl, wrzuta.pl, mojageneracja.pl, nasza-klasa.pl, a także w komunikatorze Gadu - Gadu, gdzie po raz kolejny w przypadku marki Axe zastosowano banner video.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane