REKLAMA
REKLAMA

Bać-Pol zorganizował konkurs lojalnościowy dla klientów

Autor: dla handlu.pl 20 kwietnia 2009 12:58

Grupa Kapitałowa Bać-Pol prowadzi do końca maja konkurs „Deszcz Samochodów". Uczestnikami orogramu są wybrani hartnerzy Handlowi - klienci detalu aktywnego oraz hal Cash&Carry. Do Programu zostało zaproszonych ponad 600 klientów.

REKLAMA
W czasie trwania programu klient zobowiązuje się do realizacji miesięcznych planów zakupowych. Uczestnik za zrealizowania nałożonych na niego miesięcznych targetów otrzymuj „kupony" uprawniające go do wzięcia udziału w lonkursie, w którym głównymi nagrodami są trzy samochody osobowe marki Toyota.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA