Baileys z największą w historii marki kampanią reklamową

Autor: pr 10 grudnia 2012 09:48

Baileys z największą w historii marki kampanią reklamową

Baileys Irish Cream, najpopularniejsza na świecie marka wśród likierów , rozpoczyna nowy etap w komunikacji do konsumentów poprzez najbardziej ambitną w historii marki, globalną kampanię reklamową Cream with Spirit.

Głównym elementem kampanii jest 60-sekundowy spot stworzony przez znaną z kreatywnych pomysłów, brytyjską agencję reklamową Bartle Bogle Hegarty (BBH). Reklama pt. Pour Spectacular zainspirowana została hollywoodzką twórczością wielkiego reżysera i mistrza wizualnych zabaw choreograficznych, Busby Berkley'a. Jego styl jest szczególnie rozpoznawalny poprzez wypracowaną jeszcze w latach 1930-tych technikę filmowania z góry tancerek, których układy choreograficzne tworzyły geometryczne figury przypominające zmieniający się obraz kalejdoskopu. Twórcom spotu udało się za pomocą pełnych wdzięku, a jednocześnie pewnych siebie ruchów tancerek, uchwycić subtelność
i jednocześnie charakter irlandzkiego likieru.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane