Bakoma reklamuje nowe jogurty

Autor: Edyta Kochlewska 27 stycznia 2009 15:30

Rozpoczęła się kampania reklamowa dwukomorowych jogurtów Premium Frutica Bakomy, które zostały wprowadzone na rynek w grudniu 2008 roku.

Hasłem kampanii jest "Podwójna przyjemność", podkreślająca nowatorski charakter produktu. Premium Frutica sprzedawana jest w czterech wariantach smakowych: truskawki, wiśni, brzoskwini i owoców leśnych. Akcja reklamowa zaplanowana jest do połowy marca w TVP, TVN i Polsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane