Beata Pawlikowska zabierze konsumentów Bio-Active na Cejlon

Autor: dla handlu.pl 6 maja 2009 11:02

Beata Pawlikowska zabierze konsumentów Bio-Active na Cejlon

Kampania "Kiperiada" będzie promować internetowy konkurs fotograficzny, którego główną nagrodą jest wyjazd na Cejlon z Beatą Pawlikowską - ambasadorem marki Bio-Active, oraz aparat fotograficzny Olympus.

Oprócz zwycięzcy konkursu fotograficznego online, na wyprawę zabrane zostaną także dwie osoby, które w opakowaniach Bio-Active znajdą herbatę parzącą się na niebiesko. Celem kampanii jest budowa podróżniczego i kiperskiego wizerunku marki herbat Bio-Active.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane