Benecol promuje nowe warianty jogurtów

Autor: Wirtualnemedia.pl 23 lutego 2009 13:46

W telewizji ruszyła kampania reklamowa jogurtów pitnych Benecol. Akcja pod hasłem "Wybór serca dla zdrowszego życia" promuje nowe pojemności i warianty smakowe tych produktów.

W nowej kampanii telewizyjnej Benecol reklamuje jogurty pitne, podkreślając, że obniżają one poziom złego cholesterolu i pomagają dbać o zdrowsze serce.

Rozpoczęta 16 lutego akcja będzie do połowy marca prowadzona w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, TVP3, TVN24, TVN Style, Animal Planet, Ale Kino i Zone Europa. Adaptacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Testardo Red Cell we współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To, a wykorzystywaną w akcji animację produktową przygotowała agencja No Label we współpracy z Krzysztofem Dykasem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane