Black Energy Drink rusza z kolejną kampanią promocyjną

Autor: pr/dlahandlu.pl 10 października 2013 12:44

Startuje szeroko zakrojona, ogólnopolska kampania reklamowa Black Energy Drink obejmująca kompleksową komunikację ATL & BTL. Marka BLACK, jako jedyna w kategorii zaprezentuje nowe spoty telewizyjne. Będzie obecna także w sieci kin Multikino w całej Polsce oraz w internecie. W ramach jesiennej kampanii, Grupa FoodCare przygotowała również szereg aktywności dla konsumentów.

Najnowsza ogólnopolska kampania telewizyjna pod hasłem "BACK TO BLACK" z udziałem Mike'a Tysona wystartuje 11 października. Na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy TVN i Polsat emitowane będą dwa spoty reklamowe 10- i 8-sekundowy. Telewidzowie 
w całym kraju obejrzą nieemitowane dotąd reklamy z udziałem Mike'a Tysona - ambasadora BLACK Energy Drink. Kampania wsparta będzie także działaniami w serwisach internetowych: Youtube, Maxmodels oraz Ipla.

W drugiej połowie października kampania „BACK TO BLACK" wkroczy także do sieci Multikino. Przed seansami, w multipleksach w całej Polsce wyświetlany będzie 8-sekundowy spot sponsorski, a w Halloween na wszystkich fanów mocnych wrażeń czekać będą energetyczne niespodzianki.

Niebawem na fanpage'u www.facebook.com/BlackEnergyDrink wystartuje kolejny projekt aktywizujący konsumentów BLACK Energy. Akcja będzie wspierana 10-sekundowym spotem reklamowym BLACK TYSON & SEXY LADIES MOVIE, OFFICIAL VIDEO 2013, emitowanym na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

7 października w Polskę wyruszył BLACK PARTY BUS. Załoga Mike'a Tysona przez miesiąc będzie zabierała młodych ludzi do klubów w największych miastach Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane