Bols odświeżył program lojalnościowy dla sklepów

Autor: dlahandlu.pl 16 lutego 2010 15:24

Bols odświeżył program lojalnościowy dla sklepów

Począwszy od stycznia 2010 roku Cursor na zlecenie CEDC - Bols przejął odpowiedzialność za realizację i rozwój programu lojalnościowego dla punktów sprzedaży detalicznej - Kalejdoskop.


Na potrzeby programu stworzono nowoczesne narzędzie IT zintegrowane z systemem mobilnym PH CEDC oraz witryną internetową programu, umożliwiające prace operacyjne: naliczanie punktów, komunikację drogą sms-ową, logistykę nagród.
CEDC to największy gracz na polskim rynku wyrobów alkoholowych, posiadający w swoim portfolio marki rodzime, jak również importowane, w tym: Bols, Żubrówka, Soplica, Absolwent, Jim Beam, Metaxa, Carlo Rossi, Gallo Family, Sutter Home, Grant's, Glenfiddich, Raynal, ST Remy, Passoa, Cointreau, Guinness, Corona.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane