REKLAMA
REKLAMA

Bols odświeżył program lojalnościowy dla sklepów

Autor: dlahandlu.pl 16 lutego 2010 15:24

Bols odświeżył program lojalnościowy dla sklepów

Począwszy od stycznia 2010 roku Cursor na zlecenie CEDC - Bols przejął odpowiedzialność za realizację i rozwój programu lojalnościowego dla punktów sprzedaży detalicznej - Kalejdoskop.

REKLAMA

Na potrzeby programu stworzono nowoczesne narzędzie IT zintegrowane z systemem mobilnym PH CEDC oraz witryną internetową programu, umożliwiające prace operacyjne: naliczanie punktów, komunikację drogą sms-ową, logistykę nagród.
CEDC to największy gracz na polskim rynku wyrobów alkoholowych, posiadający w swoim portfolio marki rodzime, jak również importowane, w tym: Bols, Żubrówka, Soplica, Absolwent, Jim Beam, Metaxa, Carlo Rossi, Gallo Family, Sutter Home, Grant's, Glenfiddich, Raynal, ST Remy, Passoa, Cointreau, Guinness, Corona.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA