Bols promuje się zapachem cynamonu

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2010 13:19

Wódka BOLS Cinnamon, jest promowana z użyciem narzędzi aromamarketingu. Zapach świeżego cynamonu, unoszący się nad półką BOLS w delikatesach Alma, ma przykuć uwagę konsumentów.


Badania nad aromamarketingiem pokazują, że odpowiednio dobrany zapach sprzyja nie tylko stworzeniu pozytywnej atmosfery dla konsumenta w placówce handlowej, ale zastosowany w przypadku indywidualnego produktu pomaga wyróżnić go na półce, a także długofalowo - wzmacniać skojarzenia i zapamiętywanie towaru przez użytkownika.* Taką rolę ma spełniać świeży zapach czystego cynamonu, odpowiadający bukietowi BOLS Cinnamon, rozpylany naturalną dyfuzją i wyczuwalny w odległości kilku metrów.

Pierwsze dni trwania akcji pokazują, że zastosowanie aromamarketingu pozwoliło wielokrotnie zwiększyć sprzedaż BOLS Cinnamon na placówkę handlową. Pierwsze testy w wybranych punktach potrwają do końca lutego.

BOLS Premium Vodka dostępny jest na rynku również w czterech wariantach smakowych: Lemon, Cranberry, Cinnamon oraz Vanilla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane