Bukiet Warzyw - kampania promocyjna zup Winiary

Autor: epr.pl 22 maja 2009 11:47

Nowa linia BUKIET WARZYW to oferta zup bez dodatku glutaminianu sodu i konserwantów, wzbogacona dodatkową zawartością błonnika - wyjaśnia Beata Bednarek, manager grupy produktów w dziale wyrobów kulinarnych, Nestlé Polska.

Promocję zup BUKIET WARZYW otwiera kampania reklamowa prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych oraz wybranych stacjach tematycznych. Kampania potrwa od początku czerwca do sierpnia 2009 roku. Wprowadzenie nowej linii zup BUKIET WARZYW będzie wspierane również kampanią prasową w wybranych tytułach prasy kobiecej i handlowej oraz kampanią internetową. W wybranych placówkach handlowych będą prowadzone degustacje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane