REKLAMA
REKLAMA

Chipita Poland wprowadza nowy większy 7 Days Max

Autor: epr.pl 11 maja 2009 09:57

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days Nowy produkt „7 Days Max" ma większy rozmiar i większa ilość nadzienia. Sprzedawany jest w dwóch wariantach kakaowym i miodowym. Kampania obejmuje TV, kino, internet oraz materiały w metrze warszawskim.

REKLAMA

Szeroko rozbudowana kampania internetowa zaplanowana przez Media Direction OMD i agencje mobijoy! obejmuje portale społecznościowe (fotka.pl, nasz klasa.pl poszkole.pl). Na portalu fotka.pl Max ma swój profil i zaprasza użytkowników do atrakcyjnych konkursów i rozwiązywania zagadek.

Kampania internetowa to ponadto bannery oraz trailery filmowe z Maxem Przyjemnym w roli głównej. W kinach kampania obejmuje spoty na ekranach kinowych, plazmach, infotixach oraz plakaty filmowe. Nowy 7 Days Max to również nowa strona internetowa www.7days.pl.

  • van 2009-05-20 15:29:46

    nie opłaca sie kupować tego 7daysa. Lepiej kupić 2 małe, wyjdzie drożej co prawda ale o kilka groszy, ale o wiele więcej będzie rogalika.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA