Chłodniki Winiary wsparte kampanią reklamową

Autor: pr 13 lipca 2017 14:10

Spoty wspierające produkty obejmują główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim wraz ze stacjami tematycznymi należącymi do tych grup, jak TVP, TVN i Polsat, a także kina – Cinema City i Multikino (kina standardowe i plenerowe).

Dwa 15-sekundowe spoty dotyczą dwóch odsłon chłodników marki WINIARY: buraczkowego i nowego smaku jagodowego. Prezentują także pomysł na ich oryginalny sposób podania oraz możliwości łączenia ich z ulubionym dodatkami. 

Wsparciem efektu wizerunkowego produktów jest kampania digitalowa prowadzona na Facebooku, gdzie pojawią się spoty video oraz reklama display.

Telewizyjną kampanię reklamową przygotowała agencja Publicis, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Papaya. Natomiast zakupem i doborem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości produktów z linii chłodników WINIARY w tym tegorocznych nowości – smaku jagodowego i wiśniowego, a także pokazanie konsumentom sposobów ich podania w letnie dni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11127

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane