REKLAMA
REKLAMA

Ciasteczka Hit reklamowane w telewizji

Autor: press.pl 25 maja 2009 10:11

Po kilkuletniej przerwie Bahlsen wrócił z kampanią reklamową ciastek Hit. Jej hasło to "Przebojowa paczka", a celem jest zbudowanie wizerunku marki jako tej, która łączy ludzi w zabawie, i umocnienie jej pozycji w kategorii ciastek. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 20-34 lat.

REKLAMA
W ramach kampanii przygotowano 30- i 15-sekundowe spoty, których bohaterem jest grupa przyjaciół, a oprawę muzyczną stanowi utwór "Hot'n'Cold" amerykańskiej wokalistki Katy Perry.
Działania reklamowe będą prowadzone także w Internecie, prasie handlowej i poprzez BTL.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA