Coca-Cola Light wprowadza puszki dla kobiet

Autor: wirtualnemedia,pl 13 maja 2009 10:00

Coca-Cola Light wprowadza puszki dla kobiet

Od połowy maja Coca-Coli Light będzie dostępna w butelkach i puszkach ze wzorami inspirowanymi pięcioma zmysłami. Design marki skierowany do kobiet wspiera kampania reklamowa w internecie.

Wprowadzane do sprzedaży półlitrowe butelki i puszki 0,33 l Coca-Coli Light mają wzory złożone z barwnych i fantazyjnych rysunków przedstawiających pięć zmysłów. Limitowana seria jest skierowana do kobiet dbających o wizerunek i śledzących trendy w tym zakresie. Design puszek Coca-Coli Light przygotowała agencja Brandstorm ICOM.

Launchowi limitowanej serii Coca-Coli Light, który oficjalnie będzie miał miejsce pod koniec maja podczas Fashionphilosophy Fashion Week w Łodzi, towarzyszy internetowa kampania reklamowa prowadzona w serwisie cocacolalight.pl i na stronach dla kobiet. Coca-Cola Light w zmysłowych butelkach i puszkach będzie w sprzedaży do końca sierpnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • alexe738 2009-10-21 22:31:07

    Very nice site!

  • alexd657 2009-08-06 14:07:07

    Very nice site!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane