REKLAMA
REKLAMA

Coca-cola promuje się w internetowych serwisach kulinarnych

Autor: PR portal 25 marca 2010 10:27

Coca-cola promuje się w internetowych serwisach kulinarnych

Na serwisach Gotuj.pl i WielkieZarcie.com umieszczono sekcję specjalną prezentującą przepisy obiadowe Coca-coli. Sekcja promowana jest na stronach głównych obu serwisów za pomocą belki górnej oraz Rectangla 250×300 z przepisem dnia. Na WielkieZarcie.com emitowany jest dodatkowo Skyscraper – po najechaniu na niego kursorem wyświetla się przepis kulinarny. Kampania potrwa do końca marca br.

REKLAMA
- Branża FMCG coraz odważniej działa reklamowo w internecie i jak widać na przykładzie Coca-coli, nie ogranicza się do kampanii zasięgowych. Przepisy Coca-coli wzbogacają kontent witryn Gotujmy.pl i WielkieZarcie.com, dzięki czemu kampania ma dla internauty wartość użytkową - mówi Wojciech Kałużny managing director sieci ARBOnetwork.

Gotujmy.pl to największa polska strona z przepisami kulinarnymi. W grudniu odnotowała ona blisko milion użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 2009.12). Witryna WielkieZarcie.com natomiast z 863 000 użytkowników znalazł się na trzecim miejscu wśród stron dedykowanych gotowaniu w badaniu Megapanel PBI/Gemius. Obie witryny udostępniają przepisy kulinarne, a także ciekawostki i porady dotyczące gotowania i kuchni świata.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA