REKLAMA
REKLAMA

Coca-Cola reklamuje napój Burn

Autor: wirtualnemedia.pl 31 marca 2009 09:31

Zakończyła się pierwsza faza kampanii napoju Burn. W jej ramach w sieci,radiu, prasie i outdoorze pojawiały się informacje o fikcyjnej chorobie 'Nagłej Reakcji Usypiania Bezwarunkowego' (NRUB).

REKLAMA

Na potrzeby kampanii teaserowej portal o2.pl stworzył witrynę poświęconą "chorobie" (www.nrub.o2.pl). Teksty dotyczące schorzenia pojawiły się także w serwisach tematycznych (pardon.pl, sfora.pl, egoisci.pl), a także w dzienniku 'Metro'. W drugim etapie kampanii ujawniono 'antidotum na NRUB' - napój Burn.

Grupą docelową są osoby w wieku 19-29 lat, mieszkające w dużych miastach. Producentem Burn jest koncern Coca Cola.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA