Coca-Cola rozpoczyna letnią kampanię

Autor: wirtualnemedia.pl 8 maja 2009 10:51

Coca-Cola uruchamia najnowszą kampanię telewizyjną z wykorzystaniem sloganu "Open happiness". Spot telewizyjny nosi tytuł "Yeah Yeah Yeah, La La La" i zawiera specjalnie zamówiony na potrzeby reklamy utwór w wykonaniu brytyjskiego didżeja Calvina Harrisa.

Przygotowana przez agencję reklamową Mother kampania rozpocznie się 31 maja i będzie uwzględniać również reklamę na nośnikach outdoor, promocje na opakowaniach oraz butelki z limitowanej edycji.

Hasło "Open happiness" zastępuje od bieżącego roku poprzedni slogan reklamowy Coca-Coli - "Coke side of life".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane