Coca-Cola wprowadza napój Cappy Lemon&Nada

Autor: wirtualnemedia.pl 15 maja 2009 10:28

Coca-Cola wprowadzają na polski rynek napój Cappy Lemon&Nada. Marka będzie dostępna w białych opakowaniach o prostym designie.

Udostępniany właśnie w sprzedaży Cappy Lemon&Nada to cytrynowy napój mający orzeźwiać i gasić pragnienie. Design opakowań produktu opiera się wizerunku cytryny i rysunkowej postaci tworzących całość na białym tle. Napój można kupić w litrowym kartonie lub butelce 0,33 l. -

Launchowi Cappy Lemon&Nada towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Im prościej tym lepiej".

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane