Dax Cosmetics promuje markę Yoskine w telewizji

Autor: press.pl 2 marca 2009 10:01

Dax Cosmetics rozpoczyna drugi, telewizyjny etap kampanii wizerunkowej Yoskine, nowej marki kosmetyków segmentu premium.

Spoty, których twarzą jest Anna Maria Jopek, ambasadorka marki, będą emitowane w TVP, TVN-ie, Polsacie oraz kanałach TVN Siedem, TV 4, TVP Info, TVN 24, TVN Style.
Celem kampanii jest budowanie świadomości serii Yoskine, wprowadzonej w listopadzie 2008 roku. Komunikacja jest skierowana do kobiet w wieku 30-60 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkanek miast, o dochodach powyżej średniej krajowej. Akcja będzie realizowana od marca do maja. Tak jak w pierwszym etapie, reklamy kosmetyków Yoskine pojawią się w magazynach dla kobiet. Elementem komunikacji będzie też m.in. kampania banerowa w portalu Wizaz.pl.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane