Dębowe powraca z kampanią marketingową

Autor: pr 18 listopada 2014 10:30

Po 4 latach przerwy Kompania Piwowarska powraca z komunikacją marki Dębowe. Prawie półroczna kampania - skierowana do osób dojrzałych, świadomych oraz potrafiących docenić głęboki i bogaty smak piwa Dębowe - obejmie emisję spotu w TV, komunikację POSM oraz działania digital.

Film z wiodącym claimem Majstersztyk przygotowany jest na bazie materiału emitowanego w 2004 roku. Został on przemontowany i na nowo przygotowany przez agencję G7 oraz studio produkcyjne OTO. Kampanię wspiera OOH opracowane przez agencję Focus Advantage, materiały POSM przygotowało IQ Marketing a za działania w digital odpowiada Agencja Lubie.to.

Nowością jest uproszczenie nazwy - znika określenie „Mocne". Dębowe odchodzi również od komunikacji alkoholu, stawiając na atrybuty smakowe.

W grudniu na rynek wejdą nowe opakowania widoczne w projekcie OOH, za kreację których odpowiada Mango Design. Dębowe jest oferowane w butelkach 500ml i 650ml, puszcze 500ml i 4-paku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane