REKLAMA
REKLAMA

Drugi etap "rybnej" kampanii

Autor: epr.pl 23 kwietnia 2009 10:06

W kwietniu rusza drugi etap kampanii edukacyjnej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi pod hasłem „Ryba wpływa na wszystko", przygotowana przez agencję Scholz&Friends. Będzie trwała do końca maja i obejmie telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, POLSAT oraz wybrane stacje tematyczne) i radio (RMF FM i Radio Zet). Celem kampanii jest wzrost spożycia ryb i produktów rybnych poprzez poinformowanie społeczeństwa o pozytywnym działaniu diety rybnej na funkcjonowanie organizmu człowieka.

REKLAMA

Spoty telewizyjne i radiowe skierowane są do osób w różnej fazie życia oraz różnych grup społecznych, aby uświadomić konsumentom korzyści płynące ze stosowania diety rybnej od najmłodszych lat do późnej starości. Wszystkie łączy spójny podstawowy przekaz - „Ryba wpływa na wszystko". Pojawiająca się w tle Wielka Ryba ma przypominać o potrzebie włączenia ryby do codziennego menu, a przy okazji - prosto i dowcipnie obrazować pozytywne działanie rybnej diety.

Pierwsza emisja kampanii odbyła się w okresie od czerwca do grudnia ub.r. w radio i telewizji. Jej efektem był wzrost spożycia ryb na poziomie ok. 0,5 kg na mieszkańca - w trakcie trwania kampanii w Polsce zjedzono ok. 19 000 ton więcej ryb i produktów rybnych. Pod koniec czerwca powinny być dostępne wyniki badania konsumenckiego, które dostarczą precyzyjnych danych o wpływie kampanii na zwiększenie konsumpcji ryb.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA