DrWitt promuje się w sieciach placówek medycznych

Autor: pr 7 lutego 2013 09:34

Pod hasłem "Inwestycja w zdrowie" startuje kampania soków i napojów funkcjonalnych DrWitt. Kampania wspierająca nową linię soków i napojów DrWitt rozpoczęta 1 lutego potrwa półtora miesiąca. W jej ramach informacje o sokach prozdrowotnych będą wyświetlane na ekranach sieci placówek medycznych.


Spot reklamowy będzie emitowany w sieci placówek medycznych LuxMed oraz placówek powiązanych. Szacuje się, że w czasie kampanii materiał osiągnie blisko milion kontaktów z potencjalnymi użytkownikami DrWitt .

 

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej linii soków i napojów prozdrowotnych DrWitt.

Kampania informująca konsumentów o nowej ofercie marki DrWitt przypada na okres wzmożonej zachorowalności na przeziębienie i grypę, gdy znacząco rośnie zapotrzebowanie organizmu na witaminy.

Za produkcję materiału odpowiada agencja Kamikaze, zaś zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane