DrWitt promuje się w sieciach placówek medycznych

Autor: pr 7 lutego 2013 09:34

Pod hasłem "Inwestycja w zdrowie" startuje kampania soków i napojów funkcjonalnych DrWitt. Kampania wspierająca nową linię soków i napojów DrWitt rozpoczęta 1 lutego potrwa półtora miesiąca. W jej ramach informacje o sokach prozdrowotnych będą wyświetlane na ekranach sieci placówek medycznych.


Spot reklamowy będzie emitowany w sieci placówek medycznych LuxMed oraz placówek powiązanych. Szacuje się, że w czasie kampanii materiał osiągnie blisko milion kontaktów z potencjalnymi użytkownikami DrWitt .

 

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej linii soków i napojów prozdrowotnych DrWitt.

Kampania informująca konsumentów o nowej ofercie marki DrWitt przypada na okres wzmożonej zachorowalności na przeziębienie i grypę, gdy znacząco rośnie zapotrzebowanie organizmu na witaminy.

Za produkcję materiału odpowiada agencja Kamikaze, zaś zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane