Dżdżownica reklamuje napój Kubuś Play

Autor: wirtualnemedia.pl 20 kwietnia 2010 09:17

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa Kubusia Play. Akcję - wykorzystującą symbol dżdżownicy - przygotowały agencja reklamowa Saatchi&Saatchi i dom mediowy Zenith Optimedia.

Rozpoczęta właśnie telewizyjna kampania reklamowa Kubusia Play podkreśla silny związek między naturą a codziennym życiem dzieci, który symbolizuje dżdżownica. Taki przekaz służy pokazaniu, że promowany napój zapewnia orzeźwienie i inspiruje do zabawy, nie zawierając przy tym barwników i konserwantów. Obecna kampania stanowi kontynuację działań reklamowych Kubusia prowadzonych już pod hasłem „Natura sprzyja dzieciom" w bieżącym roku.
W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i TV4.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane