Europejska kampania Bruno Banani

Autor: epr.pl 26 marca 2009 10:35

Procter&Gamble Genewa prowadzi międzynarodową kampanię nowego zapachu Bruno Banani - Magic Woman.

Jako grupę docelową określono młode (18-25 lat) kobiety o silnej osobowości, lubiące flirtować i znające swój uwodzicielski potencjał. Strona komunikuje "czarodziejskie" umiejętności kobiety; słowa kluczowe to uwodzenie i magia. Ważnym elementem strategii było podkreślenie nowoczesnego charakteru marki.

Wizualny wymiar serwisu jest utrzymany w "uwodzicielskiej" stylistyce: dominuje charakterystyczny dla marki Magic Woman kolor purpurowy. Efekty można zobaczyć na http://www.bruno-banani-message.com/

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane