Fabryka Przyjemności - nowa kampania Wedla

Autor: epr.pl 19 października 2009 13:28

Nowa strategia komunikacji marki oparta jest na haśle "Wedel, Fabryka Przyjemności - przedstawia". Pod tym szyldem będą realizowane przyszłe kampanie wizerunkowe i produktowe.

Pierwsza kampania „Fabryki Przyjemności" wystartowała 17 września. Rozpoczęła się ona od fazy teaserowej zapowiadającej tajemniczą premierę w prasie, outdoorze, w kinach oraz Internecie. 8 października nastąpiła internetowa, a 9 października telewizyjna premiera spotu o grupie psich przyjaciół, oddających się niczym nieskrępowanej przyjemności szybkiej jazdy samochodem na torze rajdowym. Pod koniec października rusza odświeżony portal wedel.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane