REKLAMA
REKLAMA

Fabryka Przyjemności - nowa kampania Wedla

Autor: epr.pl 19 października 2009 13:28

Nowa strategia komunikacji marki oparta jest na haśle "Wedel, Fabryka Przyjemności - przedstawia". Pod tym szyldem będą realizowane przyszłe kampanie wizerunkowe i produktowe.

REKLAMA

Pierwsza kampania „Fabryki Przyjemności" wystartowała 17 września. Rozpoczęła się ona od fazy teaserowej zapowiadającej tajemniczą premierę w prasie, outdoorze, w kinach oraz Internecie. 8 października nastąpiła internetowa, a 9 października telewizyjna premiera spotu o grupie psich przyjaciół, oddających się niczym nieskrępowanej przyjemności szybkiej jazdy samochodem na torze rajdowym. Pod koniec października rusza odświeżony portal wedel.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA