REKLAMA
REKLAMA

Fani marek premium mają swój portal społecznościowy

Autor: press.pl 7 lipca 2009 14:50

Rozpoczął działalność serwis Think Luxury - portal społecznościowy dla fanów luksusowych marek. Zgromadzono tu opisy i zdjęcia luksusowych produktów dostępnych w polskich sklepach: ubrań, kosmetyków, biżuterii, zegarków, sprzętu elektronicznego, samochodów, motorów, mebli, a nawet produktów spożywczych. Użytkownik może wyszukiwać je według kategorii lub marek; ma też możliwość znalezienia sklepów, w których wybrany towar jest sprzedawany.

REKLAMA
Serwis ma też charakter społecznościowy. Zalogowani internauci otrzymują narzędzie tworzenia kolekcji produktów; mogą budować zestawy posiadanych, polecanych czy wymarzonych rzeczy. Mają także możliwość wzajemnego komentowania. Wokół marek mogą powstawać fankluby, których uczestnicy na bieżąco komentują rynkowe nowości danego producenta.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA