Fani marek premium mają swój portal społecznościowy

Autor: press.pl 7 lipca 2009 14:50

Rozpoczął działalność serwis Think Luxury - portal społecznościowy dla fanów luksusowych marek. Zgromadzono tu opisy i zdjęcia luksusowych produktów dostępnych w polskich sklepach: ubrań, kosmetyków, biżuterii, zegarków, sprzętu elektronicznego, samochodów, motorów, mebli, a nawet produktów spożywczych. Użytkownik może wyszukiwać je według kategorii lub marek; ma też możliwość znalezienia sklepów, w których wybrany towar jest sprzedawany.

Serwis ma też charakter społecznościowy. Zalogowani internauci otrzymują narzędzie tworzenia kolekcji produktów; mogą budować zestawy posiadanych, polecanych czy wymarzonych rzeczy. Mają także możliwość wzajemnego komentowania. Wokół marek mogą powstawać fankluby, których uczestnicy na bieżąco komentują rynkowe nowości danego producenta.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane