Fanta po pięciu latach doczekała się kampanii reklamowej

Autor: Wirtualnemedia.pl 13 kwietnia 2010 08:57

Fanta po pięciu latach doczekała się kampanii reklamowej

Coca-Cola uruchomiła pierwszą od pięciu lat globalną kampanię reklamową promującą należącą do firmy markę napojów Fanta.

Akcja prowadzona jest z wykorzystaniem sloganu 'Grab a taste of Friday', a jej celem jest powstrzymanie spadającej sprzedaży Fanty.
Kampania obejmuje telewizję, nośniki outdoor, promocje na opakowaniach i działania w przestrzeni cyfrowej. Spot telewizyjny przygotowała agencja Ogilvy Paris we współpracy z zespołem marketingowym Fanty
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane