REKLAMA
REKLAMA

Ferrero zachwala nowość Duplo

Autor: wirtualnemedia.pl 13 listopada 2009 10:05

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca Ferrero Duplo. Akcja przebiega pod hasłem "Słodycz w małej dawce".

REKLAMA

Kampania reklamowa batonika Ferrero Duplo podkreśla, że batonik zawiera nadzienie orzechowe w czekoladowej polewie. 

Akcja pod hasłem "Słodycz w małej dawce" od 5 listopada jest prowadzona we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kampanię zaplanowano do 2 grudnia. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA