REKLAMA
REKLAMA

Finezja zmieniła opakowanie

Autor: epr.pl 24 czerwca 2009 09:39

Agencja SaltPepper Brand Design zrealizowała projekt rebrandingowy dla firmy Bacha. Nowa marka Finezja zastąpiła funkcjonującą na rynku linię Fruttis.

REKLAMA

Projekt obejmował zaprojektowanie nowego logotypu, opracowanie graficzne opakowania jednostkowego 330 g, 4paków w ośmiu wariantach smakowych, jak również przygotowanie projektu opakowania zbiorczego.

Głównym celem projektu było stworzenie wyróżniających się na półce opakowań, komunikujących bogactwo owoców, kremowość jogurtu, a także subtelne połączenie smaków. Kolorystyka opakowań jest jaskrawa, mieniąca się barwami, dzięki czemu sugeruje soczystość i świeżość owoców znajdujących się w jogurcie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA