Finezja zmieniła opakowanie

Autor: epr.pl 24 czerwca 2009 09:39

Agencja SaltPepper Brand Design zrealizowała projekt rebrandingowy dla firmy Bacha. Nowa marka Finezja zastąpiła funkcjonującą na rynku linię Fruttis.

Projekt obejmował zaprojektowanie nowego logotypu, opracowanie graficzne opakowania jednostkowego 330 g, 4paków w ośmiu wariantach smakowych, jak również przygotowanie projektu opakowania zbiorczego.

Głównym celem projektu było stworzenie wyróżniających się na półce opakowań, komunikujących bogactwo owoców, kremowość jogurtu, a także subtelne połączenie smaków. Kolorystyka opakowań jest jaskrawa, mieniąca się barwami, dzięki czemu sugeruje soczystość i świeżość owoców znajdujących się w jogurcie.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane