Frosta pokazuje swoje mrożone warzywa

Autor: wirtualnemedia.pl 14 października 2009 09:57

W telewizji i internecie rusza nowa odsłona kampanii reklamowej marki Frosta. Akcja przebiega pod hasłem "Smaczna i prosta".


Startująca właśnie kampania Frosty reklamuje nie tylko produkty rybne tej marki, lecz również mrożone warzywa. Przekaz pod hasłem "Smaczna i prosta" skierowany jest przede wszystkim do rodziców, informując również o akcji Dziecięca Akademia Frosty przeznaczonej dla utalentowanych dzieci i młodzieży.

 

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN Mix, TVP1, TVP2, Polsat, stacje z pakietu AT Media) i internecie (portale kobiece gazeta.pl i interia.pl, zwierciadlo.pl, pakiety edinet.pl i Arbo kids, mailing). Kampanię zaplanowano do końca grudnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane