REKLAMA
REKLAMA

Gerber promuje nowe zupki w prasie i telewizji

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2010 10:15

Gerber promuje nowe zupki w prasie i telewizji

Wprowadzeniu na rynek trzech nowych Zupek Gerber towarzyszy wsparcie marketingowe pod postacią kampanii telewizyjnej marki Gerber oraz kampanii w prasie dla rodziców oraz kobiecej.

REKLAMA
Dla nowych Zupek (Rosołek z kurczakiem, Krupniczek z cielęcinką oraz Zupka Jarzynowa) przygotowany został dedykowany layout prasowy będący kontynuacją kampanii Gerber, której bohaterami są dzieci wyglądające podobnie do znanych i lubianych postaci z filmów przygodowych. Hasło kampanii wspierającej Zupki to „Na duży apetyt małego rozbójnika", a jej bohaterem jest maluch wyglądający podobnie do znanego bohatera filmów przygodowych - Janosika.

Kampanię przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Wsparcie będzie także obejmowało aktywności w Internecie, direct mailing oraz działania PR.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA