Gerber promuje nowe zupki w prasie i telewizji

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2010 10:15

Gerber promuje nowe zupki w prasie i telewizji

Wprowadzeniu na rynek trzech nowych Zupek Gerber towarzyszy wsparcie marketingowe pod postacią kampanii telewizyjnej marki Gerber oraz kampanii w prasie dla rodziców oraz kobiecej.

Dla nowych Zupek (Rosołek z kurczakiem, Krupniczek z cielęcinką oraz Zupka Jarzynowa) przygotowany został dedykowany layout prasowy będący kontynuacją kampanii Gerber, której bohaterami są dzieci wyglądające podobnie do znanych i lubianych postaci z filmów przygodowych. Hasło kampanii wspierającej Zupki to „Na duży apetyt małego rozbójnika", a jej bohaterem jest maluch wyglądający podobnie do znanego bohatera filmów przygodowych - Janosika.

Kampanię przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Wsparcie będzie także obejmowało aktywności w Internecie, direct mailing oraz działania PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane