Gerber wesprze kampanią Paróweczki i produkty Bio

Autor: dla handlu.pl 9 czerwca 2009 12:48

W 2009 roku planowane jest silne wsparcie medialne dla marki GERBER. Obejmie ono różne kanały komunikacyjne: telewizję, niestandardowe formy w prasie i Internecie, a także mailing bezpośredni do konsumentów. Jako dodatkowe wsparcie przewidziane są materiały informacyjne na opakowaniach produktów (zawieszki i stickery), a także materiały POS m.in. ulotka dostępna w punktach sprzedaży i przychodniach lekarskich.

Firma wprowadziła nową linię produktów: GERBER BIO - 17 nowych produktów rolnictwa ekologicznego, w tym 11 Obiadków i 6 Deserów. Nowością są też Paróweczki drobiowo-cielęce GERBER przeznaczone dla maluchów po 1 roku życia. Jednocześnie etykiety GERBER zostały zmienione oraz ujednolicone, aby ułatwić mamie odnalezienie na półce sklepowej produktów, których szuka.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane