Gerber wesprze kampanią Paróweczki i produkty Bio

Autor: dla handlu.pl 9 czerwca 2009 12:48

W 2009 roku planowane jest silne wsparcie medialne dla marki GERBER. Obejmie ono różne kanały komunikacyjne: telewizję, niestandardowe formy w prasie i Internecie, a także mailing bezpośredni do konsumentów. Jako dodatkowe wsparcie przewidziane są materiały informacyjne na opakowaniach produktów (zawieszki i stickery), a także materiały POS m.in. ulotka dostępna w punktach sprzedaży i przychodniach lekarskich.

Firma wprowadziła nową linię produktów: GERBER BIO - 17 nowych produktów rolnictwa ekologicznego, w tym 11 Obiadków i 6 Deserów. Nowością są też Paróweczki drobiowo-cielęce GERBER przeznaczone dla maluchów po 1 roku życia. Jednocześnie etykiety GERBER zostały zmienione oraz ujednolicone, aby ułatwić mamie odnalezienie na półce sklepowej produktów, których szuka.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane