Gillette zabierze detalistów w rejs wokół Alaski

Autor: dlahandlu.pl 9 kwietnia 2010 11:04

Gillette zabierze detalistów w rejs wokół Alaski

Marka Gillette, należąca do Procter & Gamble, prowadzi konkurs dla detalistów. Chce w ten sposób poprawić widoczność na półkach swoich produktów.

Warunkiem uczestnictwa w akcji jest zamówienie produktów Gillette oraz materiałów POS: standów, testerów zapachów czy listew na półki. Na specjalnej stronie internetowej należy się zarejestrować się i można obejrzeć i wybrać dostępne materiały POS. Nagrodami w konkursie są m.in. zestawy kosmetyków Gillette oraz wycieczka statkiem wokół Alaski i wyjazdy w Alpy. Akcję realizuje agencja Option One.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane