Grabowski i Karolak ambasadorami marki Czysta de Luxe

Autor: pr 15 listopada 2013 12:52

Grabowski i Karolak ambasadorami marki Czysta de Luxe

Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka zyskała twarz, a nawet dwie: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Obaj panowie zostali ambasadorami tej marki.

Kampania „Tak powinna smakować wódka" oparta jest o rekomendacje przedstawicieli dwóch pokoleń: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Dwaj panowie to dwa różne wizerunki, typy osobowości i publiczności, która ceni ich dokonania. Mężczyzn, których różni wszystko, łączą dwie rzeczy: aktorska pasja i... wyczucie smaku.
 - Zapytaliśmy naszych konsumentów o to, kogo spośród znanych przyjaciół Czystej de Luxe najchętniej widzieliby w roli ambasadora swojej ulubionej marki. Odpowiedzi były jednoznaczne - zarówno Grabowski jak i Karolak doskonale kojarzą się z tym produktem, ich rekomendacje są bardzo cenione.- wyjaśnia Ewa Markiton senior brand manager Stock Polska.

Rekomendacje ambasadorów Czystej de Luxe mają wzmocnić wizerunek marki jako alkoholu dla każdego, niezależnie od zainteresowań, środowiska i trybu życia.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane