Grolsch stawia na nowoczesną kampanię

Autor: epr.pl 9 października 2009 11:50

Kampania Grolscha złożona z dwóch etapów obejmuje swoim zasięgiem 12 głównych miast Polski. Działania skoncentrowane są w ścisłych centrach życia miejskiego i w okolicach najważniejszych arterii: Warszawy, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Krakowa, Katowic, Trójmiasta, Bydgoszczy, Torunia i Szczecina.

W teaserze wykorzystano najnowocześniejszą sztukę ulicy: murale w głównych miastach, clean graffiti chodnikowe, wizualizacje świetlne (gobo) na budynkach oraz plakaty B1 na słupach ogłoszeniowych w całym kraju, wynajętych na wyłączność.

Od 30.09 do 15.10 trwa drugi etap kampanii, który obejmuje murale i plakaty w fazie revealu. W layoutach pojawiły się już butelki piwa, nazwa Grolsch, hasło „Co Cię powstrzymuje?" i odwołanie na stronę marki www.the-mark.org.pl. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane