Grolsch wzmacnia wizerunek przekonując, że jest mecenasem kultury niezależnej

Autor: Wirtualnemedia.pl 23 marca 2010 11:16

Pod hasłem „Idziesz własną drogą?" jest prowadzona niestandardowa kampania reklamowa piwa Grolsch. Akcja obejmuje plakaty w kopertach wydawnictwa Emma Pak - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.


W ramach kampanii reklamowej piwa Grolsch jego plakaty są dostępne w kopertach wydawnictwa Emma Pak zawierających ulotki i broszury na temat najciekawszych wydarzeń kulturalnych, imprez i produktów. Celem akcji pod hasłem „Idziesz własną drogą?" jest wzmocnienie wizerunku marki jako mecenasa kultury niezależnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11087

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane