REKLAMA
REKLAMA

Grolsch z butelką 1,5 l na świątecznej półce sklepowej

Autor: pr 21 listopada 2012 11:36

Grolsch - międzynarodowa marka piwa premium - rusza z kampanią „Stop niechcianym prezentom. Wybierz ciekawiej" i przedstawia alternatywę na święta - limitowaną butelkę piwa Grolsch w świątecznym wydaniu XXL o pojemności 1,5l. Butelki trafią do sklepów już w listopadzie. Sprzedaż zostanie wsparta materiałami POS, m.in. owijka paletowa i plakaty.

REKLAMA
Na facebook'owym profilu Grolscha już teraz powstaje czarna lista niechcianych prezentów: www.facebook.com/Grolsch.Polska. Akcji patronują media: Newsweek, Aktivist, Logo, Playboy, CKM i AntyRadio. Kampania widoczna będzie z reklamą w prasie. „Stop niechcianym prezentom. Wybierz ciekawiej " kontynuowane będzie także po świętach - w wybranych pubach będzie można wymienić nietrafiony prezent na piwo Grolsch.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA