REKLAMA
REKLAMA

Grupa Żywiec: nie mamy nic wspólnego z kampanią chipsów Lay's Strong

Autor: portalspozywczy.pl 27 maja 2009 09:45

Grupa Żywiec SA wydała oświadczenie, że nie ma nic wspólnego z wprowadzeniem na rynek i kampanią reklamową chipsów Lay's Strong (Frito Lay). Czcionka i kolorystyka drugiego słowa jest podobna do logo marki piwa Strong, produkowanego przez ten browar.

REKLAMA

Przedstawiciele Grupy Żywiec uważają, że sam produkt Lay's Strong i jego kampania, w której pada hasło "należy popić piwem" mogą sugerować skojarzenia z piwem Strong. Tymczasem browar nie jest współautorem kampanii telewizyjnej promującej te chipsy. "Reklama chipsów Strong emitowana jest niejednokrotnie w czasie antenowym przeznaczonym dla małoletnich. Grupa Żywiec SA podkreśla, że nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wprowadzenie na rynek przez producenta chipsów o nazwie Lays Strong. - Na dzisiaj wydaliśmy jedynie oświadczenie. Nie podjęto decyzji, czy będziemy kierować sprawę na drogę prawną - wyjaśnia Sebastian Tołwiński, rzecznik Grupy Żywiec.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA