Grupa Żywiec wprowadza 1,5 litrową Warkę

Autor: epr.pl 29 maja 2009 10:25

1 czerwca startuje nowa kampania piwa Warka w innowacyjnym 1,5-litrowym opakowaniu. Hasło kampanii „Na lato 3 Warki z jednej" podkreśla charakter produktu, który wpisuje się w letnie okazje konsumpcji, jak grill czy wypady za miasto.

Grupa Żywiec jako pierwsza wprowadziła na rynek Megabutelkę - Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ uważnie śledzimy trendy rynkowe. Zwyczaje zakupowe się zmieniają, ludzie dążą do wygody. Dowodem jest wzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach. Grupa Żywiec wychodzi naprzeciw tym trendom - tworzy nową kategorię i jakość na polskim rynku piwnym. Opakowanie, które proponujemy pasuje do stylu życia współczesnego konsument - mówi Joanna Nowakowska - senior brand manager Warki.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane