Hochland wspiera sprzedaż serów Brie i Camembert

dlahandlu.pl 18 marca 2014 13:07

Z początkiem kwietnia startuje wielopłaszczyznowa kampania reklamowa dla Hochland Brie i Camembert. Założeniem kampanii jest podkreślenie, że z serem pleśniowym Hochland łatwo i niedrogo można mieć fajną kanapkę na codzienne śniadanie.

W ramach kampanii pojawią się 4 różne reklamy TV, które inspirować będą do samodzielnego przygotowania fajnego śniadania z serami pleśniowymi Hochland. Kampania telewizyjna zacznie się 7 kwietnia i potrwa do połowy maja. Obejmie największe stacje telewizyjne, jak również stacje tematyczne.

Uzupełnieniem działań w TV będzie prasa, Internet oraz działania w miejscu sprzedaży -przygotowane zostaną dedykowane materiały POS (coblery, shelstfopery), a w wybranych punktach sprzedaży odbędą się promocje konsumenckie.

Nowe sery pleśniowe pod marką Hochland dostępne są na rynku od stycznia 2014 roku.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane