REKLAMA
REKLAMA

Hoop Polska odświeża wodę Arctic

Autor: dla handlu.pl 25 marca 2009 13:02

Hoop Polska odmieniła swoją markę wody mineralnej w segmencie wody klasycznej - gazowanej i niegazowanej. Odmieniona została również marka Arctic Smakowy.

REKLAMA

Produkt dostał nowe logo, w które wpisany jest kryształ - nowy symbol marki. Na etykiecie Arctica smakowego pojawiają się również motywy roślinne i owocowe, nawiązujące do smaku. Zmieniły się także butelki - mają nowy okrągły kształt i nowe kolory. W półlitrowych butelkach z wodą niegazowaną zastosowano zamknięcie, typu "sport cap".

Nowa woda Arctic będzie wydobywana ze źródła Arctic Plus. - Nasza grupa docelowa to młode dynamiczne kobiety z dużych miast, niezależne, pewne siebie i kreatywne - mówi Berenika Dumas, Brand Manager Hoop Polska. Już wkrótce ruszy strona www.arctic.pl - serwis społecznościowy dla młodych kobiet, na którym będą one mogły wymieniać opinie i brać udział w kreatywnych konkursach.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA