Hoop promuje nowe logo Hoop Coli na uczelniach

Autor: press.pl 13 maja 2009 09:51

W ślad za kampanią telewizyjną i internetową rusza kampania reklamy zewnętrznej zmienionej Hoop Coli firmy Hoop Polska.

Producent realizuje ją na 174 uczelniach, w blisko 20 miastach Polski. Celem skierowanej do studentów kampanii outdooru jest zbudowanie świadomości podwójnego "OO" jako nowego symbolu marki Hoop Cola oraz dalsze budowanie nowego wizerunku marki jako marki młodzieżowej, zabawnej i spontanicznej. W kampanii wykorzystano cztery layouty - wariacje na temat podwójnego "OO" oraz cztery hasła: "Otwartość. I świat staje się kolorowy"; "Powitaj otwartość", "Otwartość zbliża", "Zdziwisz się, jak otwartość zmienia świat".
Działania outdooru są częścią kampanii reklamowej "Hoop Cola. Odkręć się na innych", która jest prowadzona od kwietnia w TVN-ie i Polsacie oraz w Internecie. Od 17 maja w ramach tych działań zaplanowano emisję kolejnego spotu telewizyjnego pt. "Autobus".
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane