Hoop promuje wodę Arctic w kinach

Autor: dlahandlu.pl 9 lipca 2009 15:37

Hoop promuje wodę Arctic w kinach

Kampania Arctica w sieci kin Cinema City w całej Polsce ruszyła 19 czerwca. W najbliższy weekend w kinach prowadzony będzie sampling produktów.

Kampania będzie trwała 10 tygodni, spoty Arctica będą wyświetlane przy 13 filmach o tematyce kobiece. W bloku specjalnym hitu kinowego przy komedii romantycznej Narzeczony mimo woli, a w bloku zwyczajnym przy takich filmach jak m.in.: Coco Chanel czy Moja wielka grecka wycieczka

W ślad za kampanią reklamową rozpocznie się sampling wody Arctic. Przez cały weekend rozdanych zostanie 60 tys. butelek
w 13 kinach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Trójmieście, Toruniu, Lublinie, Olsztynie, Bielsku-Białej, Bydgoszczy oraz w Zielonej Górze. W ramach kampanii na lustrach w damskich toaletach kin pojawią się wlepki z hasłem „Mam jeszcze czas na M jak Mydlana Opera", nawiązującym do hasła spotu kinowego „Mam jeszcze czas".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane