Hoop unowocześnia napoje energetyczne R20

Autor: portalspozywczy.pl 14 maja 2009 15:15

Hoop wprowadza nowe, dodatkowe smaki napoju energetycznego R20. Na półkach sklepowych pojawią się wkrótce napoje z cytryną i guavą oraz z wiśnią i acai. R20 zyskało również odświeżone logo oraz nowoczesną butelkę.

Grafika etykiety i nazwy zostały utrzymane w stylistyce wirtualno - internetowej. - Nasza grupa docelowa to Internauci i gracze w gry komputerowe, którzy potrzebują wsparcia energetycznego - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.

Nowością są także etykiety typu sleeve na całej powierzchni butelki, z przezroczystymi elementami, dzięki którym widać napój w butelce. Hoop, dzięki wprowadzeniu nowych smaków oraz zmianie wizerunku, będzie liczyć zapewne na zwiększenie udziałów w rynku. W Polsce wielkość rynku napojów energetyzujących w 2008 r. wyniosła 82 mln zł (wg. danych Nielesen i Zenith International).

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane