PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Humana promuje swoje produkty w internecie

Autor: dlahandlu.pl 22 lutego 2010 15:35

Marka Humana jest coraz bardziej widoczna na polskim rynku. W drugim tygodniu lutego ruszyła internetowa kampania wizerunkowa. Banery ,,Z miłości do dziecka", kierujące na nową stronę Humana.pl, można zobaczyć na najpopularniejszych portalach parentingowych (Babyonline.pl, MamaCafe.pl, Polki.p,l ZdrowyBobas.pl, ABCkarmienia.pl).

 - Dzięki rozszerzonej dystrybucji jesteśmy obecni już nie tylko w kanale farmaceutycznym, ale także w szeroko pojętym rynku FMCG (kanał nowoczesny i tradycyjny) - mówi dyrektor operacyjny Maciej Grandys.
Grupa przedsiębiorstw Humana Milchunion, z obrotem ponad 2,9 mld € i ilością ponad 3,3 mld kg przetwarzanego rocznie mleka, należy do liderów firm przetwarzających ten surowiec. W Niemczech Humana Milchunion zajmuje pod tym względem drugie miejsce, natomiast w światowym rankingu mieści się w pierwszej dwudziestce.
Humana Milchunion eG, spółka „matka" całej grupy przedsiębiorstw, jest zorganizowana na zasadach spółdzielczych, co oznacza, że dostawcy najważniejszego surowca - mleka są właścicielami firmy. Produkty Humana Milchunion są dostępne w ponad 70 krajach świata.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane