REKLAMA
REKLAMA

Interaktywna loteria przywiąże konsumentów do marki Lipton

Autor: Wirtualnemedia.pl 24 lutego 2009 12:01

Agencja Tequila Polska przygotowała interaktywną loterię pod hasłem "Lipton. Przejdź na żółtą stronę nagród". Zabawa rozpoczęła się w lutym i potrwa do 25 maja br.

REKLAMA
Na potrzeby loterii przygotowano w formie filmów video na specjalnej stronie internetowej www.lykinspiracji.pl historię losów Basi, liptonowej bohaterki, która na swej drodze staje przed różnymi dylematami. Dziewczynie towarzyszy kubek herbaty Lipton, a w dokonywaniu codziennych wyborów pomagają jej internauci. Śledząc losy bohaterki, w miarę rozwoju sytuacji, konsumenci mają możliwość wygrania wielu nagród.

- Konsument utożsamia się z Basią, co pozwala nam na silniejsze związanie go z marką - mówi Maja Marciszewska, przedstawicielka marki Lipton.

Agencja Tequila jest autorem koncepcji i kreacji do promocji. Produkcją strony internetowej i kampanii w Internecie zajęła się agencja Tribal DDB, media wykupił dom mediowy Media Direction OMD.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA