PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Interaktywna loteria przywiąże konsumentów do marki Lipton

Autor: Wirtualnemedia.pl 24 lutego 2009 12:01

Agencja Tequila Polska przygotowała interaktywną loterię pod hasłem "Lipton. Przejdź na żółtą stronę nagród". Zabawa rozpoczęła się w lutym i potrwa do 25 maja br.

Na potrzeby loterii przygotowano w formie filmów video na specjalnej stronie internetowej www.lykinspiracji.pl historię losów Basi, liptonowej bohaterki, która na swej drodze staje przed różnymi dylematami. Dziewczynie towarzyszy kubek herbaty Lipton, a w dokonywaniu codziennych wyborów pomagają jej internauci. Śledząc losy bohaterki, w miarę rozwoju sytuacji, konsumenci mają możliwość wygrania wielu nagród.

- Konsument utożsamia się z Basią, co pozwala nam na silniejsze związanie go z marką - mówi Maja Marciszewska, przedstawicielka marki Lipton.

Agencja Tequila jest autorem koncepcji i kreacji do promocji. Produkcją strony internetowej i kampanii w Internecie zajęła się agencja Tribal DDB, media wykupił dom mediowy Media Direction OMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane