Intersnack prowadzi loterię promocyjną dla orzeszków Felix

Autor: epr.pl 2 listopada 2009 12:31

Pod hasłem „Jedź, gdzie orzech rośnie" ruszyła loteria promocyjna marki FELIX.

Promocja pod tytułem „Jedź, gdzie orzech rośnie" rozpoczęła się w połowie października 2009 i potrwa do końca lutego 2010 roku. Skierowana jest do Klientów dokonujących zakupów w placówkach handlu detalicznego.

Kampania reklamowa towarzysząca promocji zostanie ukierunkowana na komunikację typu „on-pack" oraz w punktach sprzedaży. Reklamy promocyjne będą obecne również w internecie oraz w radiu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane