Irving promuje się wśród kobiet, organnizując konkurs na stylizację

Autor: dlahandlu.pl 22 stycznia 2010 12:14

Producent herbat IRVING przygotował dwuetapowy konkurs „Herbaciane stylizacje IRVING", którego laureatki pod profesjonalnym okiem stylistów przejdą metamorfozę i staną się bohaterami sesji zdjęciowych - herbacianych stylizacji - w magazynie Viva!

 Projekt rozpocznie się 22 stycznia i potrwa do czerwca. Partnerem akcji jest dwutygodnik VIVA!. Aby wziąć udział w pierwszym etapie konkursu wystarczy, za pomocą udostępnionego na stronie www.irvingtea.com specjalnego oprogramowania graficznego, przygotować własną stylizację nawiązującą do wybranego smaku herbat IRVING. Wśród nadesłanych prac jury wybierze najlepsze, których autorki zostaną zaproszone do drugiego etapu, a jest nim casting do sesji fotograficznej.

Konkurs będzie odbywał się w 6 edycjach nawiązujących do poszczególnych smaków herbaty, zaś każda edycja będzie rozgrywała się w dwóch etapach. Akcja rozpoczyna się 22 stycznia na stronie www.irvingtea.com i będzie trwała do 11 czerwca 2010r. W każdej edycji inspiracją do stylizacji będzie inny smak herbaty IRVING.

Akcja towarzyszyć będzie kampania informacyjna tytułach prasowych oraz serwisach internetowych należących do wydawnictwa Edipresse: VIVA!, Party, Dom & Wnętrze, Przyjaciółka i Pani Domu. Przygotowywana jest również akcja mailingowa do osób z grupy celowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane