REKLAMA
REKLAMA

Irving promuje się wśród kobiet, organnizując konkurs na stylizację

Autor: dlahandlu.pl 22 stycznia 2010 12:14

Producent herbat IRVING przygotował dwuetapowy konkurs „Herbaciane stylizacje IRVING", którego laureatki pod profesjonalnym okiem stylistów przejdą metamorfozę i staną się bohaterami sesji zdjęciowych - herbacianych stylizacji - w magazynie Viva!

REKLAMA
 Projekt rozpocznie się 22 stycznia i potrwa do czerwca. Partnerem akcji jest dwutygodnik VIVA!. Aby wziąć udział w pierwszym etapie konkursu wystarczy, za pomocą udostępnionego na stronie www.irvingtea.com specjalnego oprogramowania graficznego, przygotować własną stylizację nawiązującą do wybranego smaku herbat IRVING. Wśród nadesłanych prac jury wybierze najlepsze, których autorki zostaną zaproszone do drugiego etapu, a jest nim casting do sesji fotograficznej.

Konkurs będzie odbywał się w 6 edycjach nawiązujących do poszczególnych smaków herbaty, zaś każda edycja będzie rozgrywała się w dwóch etapach. Akcja rozpoczyna się 22 stycznia na stronie www.irvingtea.com i będzie trwała do 11 czerwca 2010r. W każdej edycji inspiracją do stylizacji będzie inny smak herbaty IRVING.

Akcja towarzyszyć będzie kampania informacyjna tytułach prasowych oraz serwisach internetowych należących do wydawnictwa Edipresse: VIVA!, Party, Dom & Wnętrze, Przyjaciółka i Pani Domu. Przygotowywana jest również akcja mailingowa do osób z grupy celowej.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA